Barfota igenom Helsingborgs gator!

Utekväll.
Började med en lugn fredag, vaknade upp & segade omkring. Sedan bar det av till jobbet.
började 16.00 till 22.00 så efter det bar det av till staden, och på bussen träffade jag Evy.
Hon hade varit hos sin pojkvän Thomas! Så vi drog in till stinsen & drack lite. Så var det en kille
som började svänga runt mig, haha! Men vi drog till Crom sedan & träffade Jonas, Linus & många andra.
Var så länge sedan nu, så det var jätte trevligt! Träffade även Daniel & Jeppe. Daniel har man ju inte
träffat på super länge! Ah, men man har ju så mkt man ska pyssla med.
Evy & jag träffade sedan David. så David & jag väntade på att Evy skulle hem. Så sedan var jag ju självklart super hungrig & han med, så vi bestämmde oss för att äta. Klockan var då tre på natten, och jag hade super ont i mina fötter.
Så slängde av mig dem & vi köpte kebab! Som vi tog med oss hem. När vi gick hem till honom träffade vi först på poliser, där det hade hänt ngt brott, så vi fick ta en omväg hem. Så jag studsade igenom Helsingborgs gator barfota. & självklart skulle vi tvära igenom kyrkogården, på grys. Ah mina fötter smärtade! Men jag gick allt tätt intill David sådär mitt i en kyrko gård i natten! Usch, så vi käkade & somnade sedan.
Klockan ringde 9 på morgonen & var bara att bege sig till jobbet. Fy vad mitt huvud sprängde just då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0