En händelsefull dag!

Nu sitter jag här igen , med min halv ätna pirog & ny hem kommen från jobbet.
Är jätte glad för dagen har gått fort! Men fick inte hela min rast idag.
Min första rast jag hade var halv nio på kvällen, låter spännande va? Det var det inte, så min chef blev helt till sig, att jag inte hade fått innan. Men jag orkade inte bry mig idag, ringde & frågade men dem skickade aldrig mig.
Så jaa, Får det i pengar i stället :) Mkt bra!! Sedan har vi haft 3 tjuvar, En försökte få ut en hel kund vagn med 3000:- , men ack nej Polisen kom till plats. Haha, sedan någon som snodde kläder för 1600 kr, och någon annan för 1300 kr. Så mycket har inträffat ikväll.. Uh jaa.. Man jobbade ju till stägning idag, och hade stägning. Så vidtjugo i elva kom jag upp så jag kunde ta mina saker & gå hem! Sköööönt.

Näe , nu ska jag slå på sex and the city!
Så vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Jullelin

Hm, det är först nu man inser hur galna människor e... Stjäla?! Hur kan man komma på den tanken?

2008-09-05 @ 11:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0