Fredag, fredag! En välkommnande dag!

God kväll lilla bloggen, och alla läsare!

Nu är man slut i hjärnan! Sitter äntligen här vid datorn i soffan & kopplar av. För det kan man inte säga jag har
gjort annars idag! Var otroligt mycket folk idag! Gud ja. 5 dagar har jag jobbar nu i sträck, och imorgon är jag ledig, inte för jag är så speciellt ledig, har en heldag imorgon med spännande saker att göra! Sedan är det jobb på söndag igen.
Är så trött på alla otrevliga människor man stöter på dagligen på jobbet.
Att dem ska vara så otroligt sura, äter alla citron innan dem handlar?
Näe, människor är så själlviska! - SLuta upp med det, var inte så negativa till allt hela tiden!

Inget satc idag. tråkigt tråkigt. Vad ska jag nu roa mig med då? Men jag ska ändå gå upp halv åtta imorgon, så lika bra att komma i säng i tid&få en god natts sömn!

Ska försöka fixa lite nyare bilder på mig med imorgon med Sara! (Äss, som jag kallar henne)
Har blivit brunett, blev trött på det blonda! Brukar villja vara det på sommaren!

VI hörs mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0