God kväll

Jag vet att jag inte har skrivit på några dagar nu, kanske till och med någon vecka?
- Men det har hänt otroligt mkt i mitt liv just nu.
Många positiva saker. Jag har gjort slut med Min pojkvän, efter att ha varit tillsammans i 1 år och 7 månader.
Till och med på den dagen, som var vår dag! Men jag kännde att det var det rätta, har tänkt på det ett tag.
Så nu har jag gjort det, jag tyckte det var bäst för oss båda.

Sedan har man ju då flyttat in till en arbetskamrat just nu, Annika.
Haha, det är jätte trevligt :) Vi har massor för oss om dagarna.
Imorgon blir det jobb klockan åtta, men Annika den snälla kör mig till jobbet, så snällt.
Fast hon börjar inte förens 14. & jag slutar 14.30
Men men, sedan blir det hem till Mormor, och käka lite middag.
Sedan får man se vad planerna styr vägen, kanske blir utgång? vem vet.
Eller hem till några vänner istan.
Men det får vi se vad morgon dagen har att erbjuda för oss :)

- Jackan jag köppte var vrål snygg ;)

Men nog för mig, nu ska vi kolla in Candy, Med min HEATH LEDGER <3
Riktigt ögongodis på höööööög nivå .
Får nog en fin dröm i natt då!

Puss&kram gullungar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0