God kväll

vilken dag, Gud! Ja Philip skulle köra mig till jobbet runt halv ett , men vid tolv så hörde han av sig. Jag kan inte köra dig.
Då satt jag & åt med blött hår , och väldigt osminkad.
Jag kollade tåget & näe, 20 minuter på mig till stationen. Då skulle jag diska , föna håret & sminka mig.
Det blev att ringa Christel, och berätta vad som händer. Tidigaste ja kunnde befinna mig på jobbet var klockan 14. Men Ehrm. Jag började ett!!!!!
Christel blev lite fundersam, sedan la vi på telefonen! Då sprang jag ner & fönade håret samtidigt som jag smetade på lite mascara & Fondation. Sedan sprang jag ner till stationen då telefonen ringde.

- Hej Josephine, Det är Christina! Ska jag hämta dig?
- Eh, va? Men ja kommer bara 10 min försent jag springer till tåget nu, ingen fara!
- Nej, jag kommer & hämtar dig nu! &

& minssan det gjorde hon med, vilken service. Cheferna hämtar de anställda!
Det har jag då aldrig hört innan. Hon gick från jobbet för att hämta mig!
Hahaaa, men i tid kom jag iaf!
Sedan har dagen bara flytigt på!

Kommentarer
Postat av: Jullelin

Haha! Vilken service ^^D

2008-09-03 @ 22:11:35
Postat av: Josephine .

Svar: Sara - Man kan ju säga det, Ja! Vadå måna om personalen? Hahaaa. :)

2008-09-03 @ 22:20:57
URL: http://jbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0