Inte min dag idag!

Dagen började inte på topp, det har verkligen inte varit min dag idag.
Känns som allt gått snett. Började med att man klev upp halv sex.
Åkte till jobbet kvart över sex, så var där halv sju! Där satt man i hopp om att man skulle kunna en kopp kaffe.
Men den gick inte igång. Jippi tänkte jag! Så satt där i en timma & höll på att somna. Sedan började man jobba!
Var ingen stressig dag med kunder, men kännde mig endå mycket förrvirad idag! Riktigt jobbigt.
När man äntligen skulle få sig en kopp kaffe, tror du inte den åker ut över hela golvet.
Ah näe, tänkte jag ! Så blev inget kaffe, tur dagen inte var så lång idag! Jobbade bara till ett.

När jag åkte hem blev det en kycklingsallad & en jordgubbs mer , som jag köppte i fastfooden !
Gott gott! Sedan somnade jag till i soffan! Riktigt skönt var det, och nu försöker ja fixa min blogg.
Men det går sakta men säkert frammåt.

Imorgon jobbar man bara 13 - 20 (: Skön tid!

(Lycka till imorgon Charlotte. Det kommer gå jätte bra, hör av dig efteråt. Men ring inte, för du kommern nog inte kunna prata på ett tag dock! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0