Ledig helg .

Hejsan Hoppsan!
Nu har dagen runnit igenom mina fingrar igen, känns som jag är duktig på det.
Men började med att man vaknade 6 imorse, så blev det lite slöande kvar under täcket.
Sedan så åkte man ju självklart till jobbet & började åtta.
Vi var en man kort, och det känndes i mellanåt. Jag & Zvezdana hade lite problem med att klona oss.
Men dagen har rullat snabbt iväg, och många kunder idag, nu när det är barnbidrag & allt.

Sedan så gick man hem till påarp idag, gick från råå. Tog mig 1 /h & 30 min. Men känndes gott i kropp
och själ. Så åt lite fisk när jag kom hem & somnade sedan gott i soffan.
Annika ringde & väckte mig vid halvsjutiden och jag var ju lagom yrvaken.
Så nu har jag duschat & diskat. Blir nog utgång ikväll, men är ej säker !

Men imorgon ska jag hem till mitt lilla Äss.. Åh saknar henne massor min bästaste kompis ! :)
Ska bli kul att leka med henne igen, blir att jag sover där till söndag antar jag!

Lööööön om en vecka. GE MIG NU!! - I need!

Ha en super trevlig Fredag nu sötsaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0