Nya tag!

Göööd morgon snuttisar!


Ja, Eh.. Har knappt vågat kolla min stavning sedan igår. (: Men jag somnade runt fem i morse.
Jag la mig ner & sedan somnade jag bara, Tror inte jag gjort det på år & dagar.
Men jag hade ju riktigt trevligt, haha!
. . . Men jag skulle ju träffa Ess idag, men blir inget med det.
För jobbet ringde & sa att jag ska jobba ikväll.
Snart jobbat 4 helger på raken, får jag aldrig vara ledig? Lite tråkigt är det faktiskt.
Men det kommer ge mig bra med pengar! För dem behöver jag ju när Annika & jag sak utomlands efter jul.
Ja Annika & jag är sambo. Lite kul (: Haha. Men efter jobb ikväll blir det nog ingen utgång.
Tror jag ska kurrera mig i soffan som Pernilla alltid säger till mig att göra.
Men jag behövde verkligen den utgången igår. Det känndes!

Puss&kram Sockersöötingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0