Rolig kväll med sambon

Hejhej.

Nu är jag allt hemma från staden Helsingborg. Var ute med Anniks & Linae ikväll.
Kvällen började ju självklart med att jag sova. Hahah , sedan när Annika kom hem vaknade man till.
Blev up på vinden&leta skor.
Men sedan en taxi in till stan & så började ju självklart drickan.
Vi var först på Dickens. Trevllans allt. sedan gick vi till sams bar & sedan till hum.. ja vad fasiken hette det nu igen,
just ja punkten. Sedan blev det dickens och då gick liane hem för hon börjar ett imorgon stackarn.
då kom en jävla 80 åring & raggade på mig. BAAAAAH!
Urk och tvi. haha.
Sedan kom en snubbe & ville sjunga för mig, så han sjöng en sång, och så frågde han om jag hade kille.
¨ja sa ju jag men det har jag ju ejjj men iaf.
HAHAa.
lite allt folk som var trevliga.
MEn nu är jag hemma med min ´sambo Annika.
Lyssnar på vår låt nu. & är hungrig så råstebröd & ostbågar sedan blir det allt lite film med HETAH LEDGER <3

Jag är myssugen nu, någon som vill kramas . :) HAHAH

ÄSS jag kommer ungefär vid fyra till dig imorgon,
SOva över antar jag;) Kommer med cyklen då.


PUSS & Kram sötsaker.

Kommentarer
Postat av: Jullelin

Huh?! Kommer du imorgon? 8D

2008-10-08 @ 12:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0